Book Review : Е.Л.Доктроу - "Призраци в Ню Йорк"

Здравейте,прекрасни!!
В този мрачен,но спокоен следобед реших да ви разкажа за една интересна книга. Както знаете,освен козметика се вълнувам много и от книги,филми,музика и др.



Обичам да чета всякакъв жанр книги. Последните,които прочетох бяха любовни или философски. Реших,че искам нещо заплетено и завладяващо,което да ме откъсне за кратко от света.Именно такава е модерната класика на Е.Л.Доктроу- "Призраци в Ню Йорк".
Сюжетът се развива след Гражданската война във вечния Ню Йорк.Страниците са малко по-дебели и пожълтели,което придава на книгата "ретро чувство". 


Има няколко действащи лица,което прави книгата лесна за четене.Не обичам,когато в някоя книга има споменати прекалено много лица.Има диалози и много хубави описания..като цяло е написана добре.
Няма да разказвам конкретни детайли от сюжета,защото не искам да издавам съдържанието(ако някой все пак реши да я прочете).

В заключение,ще кажа,че книгата много ми хареса.Представя една много интересна история,която въпреки ,че се е случила преди много време,може да се свърже с някой реални събития.Как народът не е готов да чуе/разбере някои неща..или как някой взима това решение вместо народа.
Краят беше малко странен,но въпреки това се радвам,че "се загубих" в тази книга. 

Оценка : 5/6 . Ето и най-любимият ми цитат от книгата: 



А Вие коя книга прочетохте за последно? 

*В тази публикация ви представих личните си изводи и мнение върху тази книга,но вашите може да са съвсем различни.Това,че на мен ми е харесала,не означава,че и на Вас ще ви допадне.*

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required