November Favorites

Здравейте,прекрасни!!
Покрай коледната еуфория щях да забравя да споделя с вас любимците си от вече изминалия ноември.


За някой от продуктите вече съм ви говорила и ще оставя линк към тях  . 


Времето стана студено много рязко и това се отрази на устните ми . Използвах много балсами,но този на EOS е толкова сладък и толкова приятен,че няма как да не го похваля. Хидратира чудесно устните и е много добра основа за всякакви червила . 

 Като стана дума за червила, реших да спомена и това червило на Avon в цвят Mocha Plum . Цветът е светло винено-лилав с лек розов подтон, но това,което най-много ми харесва в него е че хидратира устните допълнително.

 И още едно нещо,което много използвах този месец е този глос от H&M. Цената му е 2-3 лв. и определено го препоръчвам. Първо ,че е супер малък и мога да си го нося навсякъде с мен. Ароматът е божествен-сладникав и се задържа на устните.Цветът е една идея по-тъмен от устните ми и стои много естествено и хубаво. Не лепне много , но не и много траен. 

И последното нещо е любимият ми аромат този сезон - ST Dupont . Много традиционен и тежък аромат,който е подходящ само за студените месеци. 


Това бяха моите любимци през последния месец. Горещо препоръчвам глосът на H&M -страхотно попадение. А кои бяха вашите любимци през изминалия месец ? :)

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required