New Eve's Essentials

Здравейте,прекрасни!
Днес на гости са ми две блогърки,на които възложих трудната задача да споделят с вас , без кои 3 продукта не биха могли да се подготвят за новогодишната нощ. Какво отговориха авторките на Blog For Beauty and Relax и Kalis Inspiration Blog можете да прочетете след прекъсването.



Искам да благодаря на момичета ,че се съгласиха да ми гостуват . Надявам се да се е получило интересно и полезно. Без повече отклонения , ето и техните отговори : 

Holly Pink  си избра:  
1. L'Oreal Proffesional лак за коса Infinium - лак с екстра силна фиксация, който ще използвам за да задържа през цялата вечер прическата ми.От няколко месеца ползвам само професионални продукти за косата си, така че той е поредната стъпка. Като всеки  лак, Infifnium втвърдява косата, но го няма онзи ужасен ефект на клечки. Има страхотен аромат! и фиксира страхотно!
Тази Нова година определено ще заложа на деликатният блясък, затова е и следващият продукт. 
2. Nuxe Hiule Prodigieuse OR сухо олио с блестящи частици - не мазно, сухо олио, което може да се използва навсякъде (коса, тяло, лице). Макар да изглежда доста наситено и една идея кичозно, самият блясък, който то доставя е много нежен. Лично аз смятам да добавя няколко капки в душ гела и шампоана си от маслото - след измиване деликатните частици остават по кожата и косата, а те са хидратирани и подхранени.  
3. Bellapierre минерален пигмент / нюанс:  Antiqa - продукт 8 в 1 - в сухо състояние или смесен с капка вода се превръща в сенки, очна линия, спирала, червило, руж, гланц, бронзант или лак за нокти. Цветът се връзва идеално с цялостната ми визия за вечерта и ще се съчетае прекрасно. Цветът е доста тъмно шампанско, което има лилавеещ елемент. 

 Кали споделя : 
Блясъкът върху ноктите по празниците за мен е задължителен!Любимият ми глитър лак се казва My Favorite ornament на OPI. Перфектен е за добавяне на акцент или пък за изцяло бляскав маникюр.
Базата за сенки също е нещо,което не пропускам по това време на годината.Тъй като се гримирам още сутринта и често оставам до късно искам да съм сигурна,че всичко ще си стои на мястото.
Празниците са доста тежък момент за косата ми. Постоянното къдрене и изправяне много я изтощава и за това винаги след термична обработка я подхранвам с това масло от Macadamia.Така хем краищата ми са по-бляскави,но и по-здрави.

И за накрая оставих моя избор. Аз реших да заложа на продукти,които са ми тотални фаворити и знам,че няма да ме разочароват. 
Избрах си любимият ми аромат на CH,който ме кара да се чувствам като принцеса. 
Като сме на темата за принцеси, не мога да пропусна най-любимата си спирала на Clarins- Wonder Perfect . Прави ми миглите ми изключително гъсти и черни и ги извива прекрасно.
И последно заложих на любимият ми фдт на Bourjois ,който скрива несъвършенствата ми, прави лицето ми супер свежо и красиво и знам,че няма да изчезне след 3 часа. 


Това бяха нашите продукти,без които не бихме могли да се справим в новогодишната нощ. Кои са вашите?

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required