Top 5 Nail Polishes with Murfeishun

Здравейте,прекрасни!
Днес с Мариетка от Murfeishun ще ви покажем любимите си есенни лакове.

Като гост на блога ,честта да започне първа се пада на нея :D 

Здравейте! За мен е удоволствие да гостувам в хубавия блог на Мария .
Без бой си признавам ,че тази година есента ме изненада и основно разчитам на старите си запаси от лакове. Възможно е тези, които ще ви покажа днес ,вече да сте ги виждали миналата година в моя блог. По принцип съм в период на разчистване на лаковете и умишлено не купувам нови.







Първият ми любимец е Essie Merino Cool - не знам дали следите блога и влог канала на Ана(англичанка) , но тя ме запали по този цвят. Като цяло съм любител и колекционер на лаковете на Essie ,а нейната колекция е дори още по-обширна от моята, обаче и двете обожаваме този цвят. За мен е уникален. На различна светлина се вижда ,че има лилаво , кафяво и дори сиво в него.В бутилката е доста скучен, но е възможно да ви изненада,а е и толкова есенен. Също така, лесно се комбинира с различните цветове дрехи.

След него идва Essie Urban Jungle - лимитка от лятната колекция на марката,за която често повтарям ,че според мен, нещо са се объркали с нюансите и сезона или някой с доста есенен поглед ги е избирал ;д Както и да е . Ако сте имали Fiji и Go ginza на марката, веднага ще се влюбите в цвета, защото той е доста в този стил - млечен натурален цвят , подходящ за всеки тон кожа. В Urban Jungle има повече бежова нотка,но аз го виждам понякога розовеещ ,а сестра ми лилавеещ. Чудесен нюд за много бели момичета,като мен,които често изпитват трудности с намирането на подходящи неутрални лакове ,които не стоят безлично на белички ръце.

Следват последните няколко любимци.Тук малко поизлъгах или пък не,но както отбелязах горе нямам много време и прибягвам до старите лакове,като с тези три буквално на шега се заиграх , а сега толкова ми допада резултата,че се лакирах пак така.Този маникюр издържа дълго заради броката отгоре и ме улеснява да не се лакирам често. Процесът е супер лесен : след нанасянето на основа ,слагам от тъмно синия лак на Bourjois , който се води и бързо съхнещ, после внимателно нанасям от този интересен лак ,тип хамелеонови частички на China Glaze, като концентрирам частиците в основата на нокътя , накрая добавям за по-голяма плътност и блясък от глитърния лак на Nyx .

Всъщност първия път използвах тъмно кобалтово син лак на Ciate  и май повече ми допадна изкрящия завършек на синьото с него :) Така изглеждат моите нокти тази есен.


Сега идва и  моят ред да ви покажа моите "избраници" за този сезон.



Първо, започвам с любимата ми основа . Това е Calcium Gel на Perfect. През есента , ноктите ми са доста чупливи и възложих задачата на тази основа да ги заздрави. 


Следва парфюмният лак на Revlon ,който не е от най-трайните , но пък цветът е уникален. Червеното е изключително подходящо за есента , а точно това е изчистено и стои много женствено и елегантно .


Избрах този син цвят на Miss Sporty (№2226) ,защото е много игрив и забелязващ се. Води се бързосъхнещ и четката е малка и плоска ( което го прави супер лесен за нанасяне). Цветът е много красиво и изчистено синьо .Определено се откроява и внася малко цвят в мрачните есенни дни . 

 Последните ми два "избраника" са на Golden Rose. Единият е от серията Paris (№121) , а другият от Jolly Jewels ( №110). Тъмно синият цвят ,отново е изчистен и много наситен. Брокатеният е на бяла основа ( и изпъква много добре на синият). Много обичам да ги нося заедно . На всяка ръка си избирам случайно по 2 нокътя , които лакирам с брокатения лак ,а другите ги правя сини .





Това бяха нашите любимци за тази есен (и за предишната). Искам да благодаря още веднъж на Мариета ,че беше гост на блога :)) :*

Споделете кои са вашите любимци за този сезон :) 


*Надявам се публикацията да ви е допаднала.

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required