One Lovely Blog Award

Здравейте,прекрасни!
Днес се включвам с малко по-различен пост, тип "Таг" . А именно: 


Ето и условията на този таг: 
  • Благодари на човека,който те е номинирал ; 
  • Сподели 7 факта за себе си ;
  • Номинирай блогъри,на които се възхищаваш ;
  • Свържи се с избраните, за да разберат ,че са номинирани. 

Искам да благодаря на прекрасната Диди от Beyond the visible ,че ме номинира ,за този хубав таг :) :* 

Ето и седемте факта за мен(които малко ме измъчиха хаха ) :
  1. Последно време съм супер разсеяна и неорганизирана и това се отразява и на блога.
  2. Обичам да гледам сериали ,да чета книги,да пия чай и да се гушкам :))  (някой не иска ли да ме наеме като професионален "домошар" ?!?! )
  3. Много обичам семейството си и приятелите си и не мога без тях <3.
  4. Често съм доста критична към себе си и твърде доверчива. 
  5. Вярвам, че всичко се случва с причина и се опитвам да бъда по-позитивна. 
  6. Обоооожавам шоколад и сладки неща ( и ми е много трудно да се въздържам от тях).
  7. В момента съм пристрастена към Instagram и постоянно спамя нещо там ;d

Това бяха моите 7 факта :)) Надявам се да са ви харесали.
Аз номинирам : 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required