Decleor Hydra floral mask

Здравейте,прекрасни!
Днес ще ви представя маската на
Decleor, която беше подарък с последния брой на списание Grazia

Decleor Hydra floral mask

Реших да ви я покажа ,защото тази маска ме впечатли още от първия път ,в който я използвах. Опаковката е изчистена, но жълтият цвят я отличава и прави по-забележима. Моята не се затваря много добре, но не мисля,че има опасност да се отвори сама.

Decleor Hydra floral mask

Количеството, което получаваме в тази 50 мл. опаковка е достатъчно за по-дълга употреба ,защото продуктът е много икономичен. Това е количеството, което ми е необходимо за цялото лице: 

Decleor Hydra floral mask

Продуктът е икономичен, защото тази маска се превръща в масло (буквално). Нанася се на чисто лице.Разнася се супер лесно и приятно.Ароматът ми е малко химичен и странен , но той е доста лек и не ми прави чак толкова голямо впечатление. След няколко масажни движения по цялото лице , маската започва да се топи. Усеща се как маската започва да се разтича по лицето, но попива доста бързо . От Decleor препоръчват да се отстрани с тоник или да се забърше , но аз предпочитам да си изплакна лицето.

Decleor Hydra floral mask

След маската, лицето ми е много хидратирано и меко и това се усеща веднага.

Decleor Hydra floral mask

*Идиотски снимки с маската :)) 

Единственото ,с което не съм съгласна е че маската е подходяща за всеки тип кожа. Аз лично смятам,че маската няма да допадне на хората с по-мазна кожа. Както вече казах, маската започва да се топи и се превръща в масло ( което си е доста мазничко). 

Decleor Hydra floral mask


Аз я използвам един път седмично и за сега съм доволна. Бих си взела реалния размер на продукта.
Оценка : 5/6 

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required