Summer Empties Part 3

Здравейте,прекрасни!!
Днес ще ви покажа последната част от лятните "empties" . 



Преди време писах ревю за двуфазния дегримьор на
Garnier. Много ми хареса и бих си го взела отново. Почиства много добре грима, не дразнеше очите и след него кожата ми беше мека и хидратирана. 


Термалната вода на
La Roche ми беше много удобна в тази си опаковка. Носех я с мен навсякъде. Свърши бързо и ще трябва да се сдобия с нова.
Мицеларната вода бързо се превърна в мой любимец. Изключително приятна, почиства добре лицето,има приятен аромат и кожата ми е мека . Аз не съм фен на мицеларните води на Bioderma , защото след тях усещам лицето си мръсно , но с тази не е така и затова толкова много я харесах,
Хидратиращият крем за чувствителна кожа вече си закупих отново. Хидратира много добре кожата ми и хидратацията се усеща през целия ден . 


Лакочистителят на Delia миришеше приятно на ябълки ,но нищо не може да замени зеленият на Lilly.
Този лак на
Perfect замина към коша пълен.Цветът изглежда много подходящ за лятото-ярко и видимо розово. Но нанесено на ноктите стоеше много прозрачно . Голямо разочарование.



Тук имах от нощния хидратиращ крем на
Nivea, който ми много ми допада и вече си закупих нов. Използвам го от няколко години и за сега ми дава нужната хидратация.



Приятно червило в прасковен цвят и светъл коректор на
Pretty Face изтървах и размазах доста и заминаха към коша. Червилото беше от квартално магазинче и изсушаваше прекалено много устните ми. Коректорът беше много лек и озаряваше добре очите ми ,но ми омръзна. 


Антибактериалният гел за ръце на
Бочко миришеше приятно и почистваше добре ръцете ми , когато имах нужда. Бих си го взела с удоволствие отново.


Изхабих прекалено много мокри кърпички , но тези са ми най-любимите и реших да ви ги покажа. Тези на
Palomita (с пъпеш обаче) миришат уникално .  И трите са вида са достатъчно мокри, големи , миришат добре и чистят добре ръцете ми. 



Маслото за тяло на Ziaja ми допадна. Беше доста течно и тази опаковка ми стигна почти за цялото тяло. Кожата ми беше добре хидратирана и ароматът се задържа за известно време (1-2 часа).
В началото на лятото използвах високите фактори за лице постоянно. Кремчето на
Eucerin ми допадна. Малко по-покривно беше отколкото очаквах , но се разнасяше лесно и лицето ставаше много меко.
Млякото на
Vichy е много добро и го използвах постоянно .


Колкото много ми харесаха лентичките за нос, толкова ме разочароваха лентите за лице. Тези за нос залепват много добре, отлепят се лесно и вършат доста добра работа.. Тези за лице се залепяха много трудно , още по-трудно се отлепяха и никакво действие не видях. Не бих си взела отново. 


Целувки !! :* 


1 коментар

Абонирай се за Глам новини

* indicates required