Samples Review № 2

Здравейте, прекрасни!! Преди доста време пуснах първата част на този тип публикация . Ако искате може да я видите тук .



 

Започвам с мостра на мус фдт на на Max Factor.Изключително приятен продукт ,който попива бързо и стои супер естествено. Нанася се много приятно и лесно и няма особено голяма покривност (но на мен това ми допада) .Бих си купила оригиналния размер. 




Следва дневния крем Aqualia Thermal DaySpa на Vichy. Кремчето е със синьо-сив цвят и е по-скоро като гелче. Малко количество е достатъчно за цялото лице. Попива бързо,ароматът е много приятен ,а хидратацията е уникална  . Поне при мен , лицето ми цял ден е много свежо и хидратирано.Бих си купила нормалния размер.



Дневния крем на Nivea не ми допада. Прекалено е гъст , размазва се трудно и попива още по-трудно.Чувствам лицето си тежко и мръсно.. Не бих си купила нормалния размер.



Малка мостричка на хидратиращия крем на La - Roche Posay - Hydraphase Intense Legere. Имам Hydraphase Legere и съм много доволна от него. Супер приятен аромат с дълбока хидратация. Този крем се води още по-хидратиращ от моя , но аз не го усещам така. Ароматът му е тежък и отново чувствам кожата си тежка след нанасянето му. Не бих си купила оригиналния размер.



Поредната изхабена мостра на Effaclar Duo. Страшно харесвам този продукт . Има видима промяна като го ползвам- лицето ми е спокойно и пъпките намаляват. Вече на пазара се предлага обновената му формула , която се бори с белезите . Определено бих си купила реалния размер. 



Измиващ гел за лице на Nivea . Не мога да кажа ,че този продукт ме грабна с нещо . Обикновен измиващ гел за лице. Не бих си купила оригиналният продукт.



Почистващо мляко за лице на Nivea. Приятен продукт . Почиства добре и прави кожата много мека. Малко по-рядък е , отколкото ми се иска.
Не знам дали бих си купила оригиналния размер. Харесвам продуктите за тяло и устни на Nivea , но не съм готова да им се доверя за грижата за лице.




Това беше от мен . Приятен ден на всички !! :)))



2 коментара

  1. Effaclar Duo е наистина много хубав продукт. Аз имам доста проблемна кожа и мога да кажа, че помогна доста :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, и аз съм с такава кожа. Много бях доволна от Effaclar duo , но откакто му смениха формулата не мога да кажа , че съм толкова доволна. Ползвам го ,но мисля ,че преди беше по -ефективен..

      Изтриване

Абонирай се за Глам новини

* indicates required