Любими аксесоари №1

Здравейте, прекрасни!!
Днес ще ви покажа една част от любимите си аксесоари. 


Обичам да нося големи обеци и пръстени и това ще стане ясно :))

Държа любимите си неща в тази компактна кутия от Nivea :)

Започвам с този голям пръстен от Six. Нямаха моя номер , но толкова много ми хареса ,че го взех и си залепих друга по-малка халка . Много обемен и доста тежък , но го обожавам.

Този пръстен ми е подарък . Има много хубав син цвят и е доста ретро. Обичам да го съчетавам с бял тоалет за да изпъкне добре . 


Този също ми е подарък . С моите малки пръсти и този ми е голям , но слагам малка златиста халка и съм готова. Отново много голям и забелязващ се. Обичам да го нося лятото в комбинация с черна рокля . 

Този е от квартален бижутериен магазин. Не толкова голям като другите, но пак се забелязва. Обичам да го нося в комбинация с бял панталон и изчистен топ . 


Сребърен пръстен , който много си обичам ,но вече почти не нося. Преди го носех много в комбинация с дънки.


Това е една много нежна комбинация от Avon в сребрист вариант. Обичам да ги нося, когато съм по "casual". 


Това е една комбинация от Six (Again :D ) . Обичам да ги нося , отново по "casual" . Това е подобен вариант на горния , но в златисто. 


Малък черен пръстен от NewLook (ако не съм в грешка - това е английска марка) . Много удобен и обичам да го слагам ,когато ми предстои по-дълго събитие.



Това са последните ми любимци от ebay . В комплекта са 7 , но на мен ми харесват ( и стават) тези 5 . Много ги харесвам . Гледам да ги нося по-често , защото още не съм им свикнала. 

Утре ще ви покажа любимите си нежни гердани и големи обеци!

Целувки!! :*



Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required