Sleepover make-up bag

Здравейте момичета!
** Не забравяйте да ме последвате в Bloglovin ,ако все още не сте! 

Преди няколко дни бях на женско парти с преспиване  (любимите ми) !! Реших да ви покажа какви продукти бях взела с мен. 







Освен четка и паста за зъби , за вечерната ми процедура бях взела мицеларен разтвор и термална вода на La Roche-Posay . В кутийката на Garnier има малко измиващ гел на Vichy , без който не отивам никъде. Тук можете да прочете ревю за него. Тъй като опаковката му е прекалено обемна , когато ходя някъде - използвам тази на Garnier. 
За сутринта,след почти безсънна нощ. съм си взела : хидратиращ крем на Deva , 3 коректора , 1 спирала и флуид на Vichy .
С единия коректор прикривам торбичките, с другия -зачервяванията , а с третия- някоя пъпка.Спиралата отваря много погледа и не изглеждам чак толкова изморена ,а и не отнема прекалено много време. 


Взела съм си попстик за устни на Maybelline (по-подробно за него можете да видите тук )  , който да им придаде лек и естествен цвят  и хранителните добавки на Мерц , които пия за по-здрава кожа,коса и нокти . 

А Вие какво вземате с вас при такива преспивания ? Ще се радвам ,ако споделите с мен :))
Приятен ден ! 


Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required