First post EVER

Сега ще ви покажа какви други малки сенки съм събрала през годините. Някой са доста стари и са преживели доста неща , но съм много доволна от тях . :)

Ще започна със тази малка палитра отново на Ruby Rose, в която както виждате има някои цветове , които съм използвала доста често. 

Много нежни и ефирни цветове. Подходящи по-скоро за ежедневен грим или малко по-лек вечерен . Някои от цветовете отново не са със страхотна пигментация , но вършат работа . 
Не бих си закупила тази палитра отново или сега , защото вече имам доста по-добри , предлагащи ми подобни цветове . Но ,ако сте начинаещи и нямате много сенки ,тези са готини .

Това са едни много стари сенки на Wet'n'Wild. Но аз съм възхитена от тях.Ползвам ги постоянно. Не мога да им намеря заместител . Слагам си ги под веждата и в началото на окото , за да озарят погледа ми. Имат страхотен блясък , а нежния им цвят придава много бляскав вид на окото. 


Това е един цвят на Golden Rose .Ако не се лъже по опаковката е номер 13. Това са едни от сенките , които са преживели доста неща. Постоянно съм ги изтървала или "губила" някъде , но накрая са здрави и на мястото си.
Доста пигментиран цвят . Има леки сини брокатени частици , но те не се забелязват много.
Почти винаги го използвам върху черен молив , за да стане още по -черен и наситен цвят и за леко опушен ефект.
Ако обичате да използвате черния цвят ви ги препоръчвам горещо !! 


Това е Flormar Mono Eye Shadow номер 902.Доста красив и доста пигментиран сив цвят. Използвам го само за вечерни гримове .



Това е Golden Rose Glittering loose eyeshadow номер 210. Страхотен цвят. Има много брокат , който си личи , когато го използваш. Не е много наситено черно.Доста често го използвам в комбинация с горния сив цвят.
Единственото , което не харесвам на това е че винаги , когато го използвам ,колкото и внимателна да съм, всичко става в брокат.


Тези сенки са ми подарък . Казват се Ushas 4 color eyeshadow palette номер 2.Доста хубави цветове . Много ми харесва това , че са готова комбинация и няма нужда да си ги съчетавате вие.


Това е Maybelline eyestudio duo цвят 706 Bronze Gold.Много пигментирани цветове.На снимката горе , съм ги нанесла съвсем леко. Използвам ги почти само за вечерен грим , понеже имат доста блясък. 

Имам още една малка палитра с 4 цвята .Но тя е изтървана доста пъти и от нея вече няма почти нищо. Нито мога да видя марката, нито кой номер е. Ще ви спестя гледката,защото не е от най-красивите . Пазя я още ,защото това , което е оцеляло  е  един страхотен перлен цвят , който много харесвам.

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required